Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2009

Λευκαδίτισσα και Λευκαδίτη,

Πιστεύω ότι η προσφυγή στις κάλπες, είναι εκ μέρους του Πρωθυπουργού πράξη ευθύνης. Αντί να σύρεται η χώρα στη δίνη μιας καταστροφικής για την οικονομία και τον τόπο εξάμηνης προεκλογικής ατμόσφαιρας, όπως επεδίωκε ο αρχηγός του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης με αφορμή την προεδρική εκλογή, ο Πρωθυπουργός επέλεξε την προάσπιση των συμφερόντων του τόπου, ζητώντας νωπή λαϊκή εντολή.

Στη διετία που πέρασε, εργάστηκα με βάση τις προτεραιότητες και τις δεσμεύσεις που ανέλαβα πριν τις προηγούμενες εκλογές. Εκπληρώθηκαν αρκετές από τις προτεραιότητες που είχα θέσει, δρομολογήθηκαν οι υπόλοιπες.

Με την κυβερνητική συνδρομή και μετά την ολοκλήρωση της ΕΓΝΑΤΙΑΣ, η Λευκάδα γνωρίζει σήμερα τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε σχέση με άλλες περιοχές. Το είδαμε όλοι το καλοκαίρι που πέρασε. Με τα έργα υποδομής που έγιναν ή εξελίσσονται στο Νομό και με τη συνδρομή των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης κατά Δήμο, η Λευκάδα προετοιμάζεται κατά τον καλύτερο τρόπο για το Αύριο.

Παρά την αιφνίδια διακοπή της κοινοβουλευτικής μου θητείας, αισθάνομαι περήφανος για τον απολογισμό που σας κατέθεσα πριν τρεις μήνες κατά τη συγκέντρωσή μου στη Λευκάδα, αλλά και μέσω των Μ.Μ.Ε. Απολογισμό που θα επαναλάβω ολοκληρωμένο στις μέρες που ακολουθούν.

Πολιτεύτηκα χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς να σκεφτώ ποτέ σε ποια παράταξη ανήκετε, γιατί στο κέντρο της πολιτικής μου σκέψης και δράσης είναι Πρώτα ο Άνθρωπος. Καταφέραμε μαζί να υπερβούμε την τυπική σχέση του πολιτικού με τους συμπολίτες του και να τη μετατρέψουμε σε σχέση οικογενειακή. Τόσο κατά τη θητεία μου στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων παλιότερα, όσο και κατά τα δύο τελευταία χρόνια της βουλευτικής μου θητείας.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε μέχρι σήμερα.
Ευελπιστώ στην ανανέωση της.
Όση δύναμη μου δίνετε, επιστρέφει σε σας και τη Λευκάδα.

Σας ευχαριστώ