Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2009

† ο μΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΛΕΥΚΑΔΟΣ & ΙΘΑΚΗΣ
ΘΕΟΦΙΛΟΣ

ΜΗΝΥΜΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2009 - 2010

Αγαπητά μου παιδιά,
Δεκαπέντε χρόνια πριν, ο Νορβηγός πρωταθλητής Γιόχαν Κοςς, ήδη στην κορυφή της δόξας, δήλωνε: «Άλλοι τίτλοι πια δε μου χρειάζονται. Ξόδεψα πολύ χρόνο από τη ζωή μου, για να κερδίσω ακόμη μερικά δέκατα του δευτερολέπτου πάνω στην παγωμένη πίστα. Αρκετά… Από εδώ και πέρα προτιμώ να είμαι πιο χρήσιμος στους συνανθρώπους μου… Ένα ταξίδι το 1993 στην Ερυθραία, μία από τις φτωχότερες χώρες της Ανατολικής Αφρικής υπήρξε σταθμός για την πορεία μου. Καταστάσεις εντελώς απίστευτες για τους Ευρωπαίους… Συνάντησα μικρά παιδιά στρατευμένα, με όπλο στο χέρι. Άλλοι έσχιζαν τα μανίκια τους και τα έκαναν μπάλα για να παίξουν… Το όνειρό μου είναι να τους χαρίσω ένα χαμόγελο, μία νότα χαράς στην τόσο στερημένη παιδική ζωή τους… Κέρδισα όλα τα μετάλλια, όλα τα ρεκόρ που ονειρεύτηκα. Αρκετά. από εδώ και πέρα, επιθυμώ να είμαι πιο χρήσιμος στους συνανθρώπους μου».
Ξεχνιόμαστε πολλές φορές σε έναν καθημερινό αγώνα δρόμου, στην απόκτηση χρήσιμων γνώσεων, στην προετοιμασία για κάποιες εφήμερες εξετάσεις… Κυνηγάμε τυφλά την ατομική μας επιτυχία και αδιαφορούμε για όσα συμβαίνουν γύρω μας, για τις πανανθρώπινες αρχές και αξίες, για αρετές και ιδανικά…
Αγαπητά μου παιδιά,
Σας χαιρόμαστε, βλέποντάς σας να αγωνίζεστε· να είστε ζωντανοί, με την ορμητικότητα και το δυναμισμό της νιότης σας! Σας καμαρώνουν οι οικογένειές σας, που παραστέκουν στη δική σας προσπάθεια! Δικαιώνονται οι κόποι των καθηγητών και των δασκάλων σας, που μοχθούν για σας! Βλέποντας τη δική σας πρόοδο, αισιοδοξούμε όλοι για το μέλλον της κοινωνίας και του τόπου μας.
Αγωνιστείτε, λοιπόν, παιδιά μου, να ζείτε αληθινά, ελεύθερα, ανόθευτα, ανοδικά! Μείνετε κοντά στην Αλήθεια, τον Χριστό, την αστείρευτη πηγή της Σοφίας. Εκείνος ας είναι οδηγός και συνοδοιπόρος σας στο συναρπαστικό και ωφέλιμο ταξίδι της σχολικής σας ζωής, φως για το νου σας, στήριγμα στον αγώνα σας!

Λευκάδα, 4 Σεπτεμβρίου 2009

Με πατρικές ευχές
Ο Μητροπολίτης και πνευματικός σας πατέρας


† Ο Λευκάδος και Ιθάκης Θ ε ό φ ι λ ο ς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.