Δευτέρα, Αυγούστου 17, 2009







































Η Απόλυτη Ελληνίδα Στάρ ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ βρέθηκε στα studio του Studio Lefkatas την Παρασκευή 14 Αυγούστου και μίλησε για όλους και για όλα!!!

Μερικά απ’ αυτά που είπε η Άννα Βίσση:

«Η Λευκάδα έχει την δική της ομορφιά που δεν μπορείς να της αντισταθείς!»
«Η δουλειά είναι κ ευχαρίστηση, αλλάζω παραστάσεις και πόλεις και μου αρέσει πολύ»
«Συναντάω διαφορετικά πράγματα σε κάθε χώρο που πηγαίνω κ είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζω το νέο δίσκο μου στην Ελλάδα!»
«Με τις «Τσούλες» και το «Νάυλον» γίνεται πανικός στις συναυλίες αλλά και με το «Αντίδοτο» και την «Αλλήτισα ψυχή» !»
«Ένα δημοσίευμα που με είχε ενοχλήσει ήταν όταν κάποτε είχε γραφτεί ότι εγώ και ο Νίκος πάσχουμε από ανίατη αρρώστια κάτι που δεν ίσχυε»
« Μου αρέσει πολύ που η Σοφία έχει βρει τον δρόμο της, δεν επεμβαίνω στις επιλογές της παρά μόνο όταν ερωτηθώ»
« Οι τσούλες δεν είναι ούτε η Άρια του Πουτσίνι, ούτε τα Λιανοτράγουδα του Θεοδωράκη! Ποιος νοιάζεται τι λένε οι λίγοι αλλά το τι λένε οι πολλοί είναι το θέμα! Σιγά το φοβερό που λέει! Ετοιμάζομαι για χειρότερα!»
«Ήμουν τυχερή που είχα τον Νίκο συνεργάτη αλλά και σύντροφο στην ζωή!»
« Είμαι ένας κανονικός άνθρωπος με κανονικές αντιδράσεις και κανονικές ανάγκες! Δεν θέλω δήθεν ανθρώπους δίπλα μου»
«Στην ζωή μου “απαγορεύω” τις πατάτες τηγανιτές, κεφτέδες τηγανιτούς και γενικά όλα αυτά που μου αρέσουν πολύ! Μικρή είχα κάνει διατροφικά εγκλήματα αλλά τώρα τρέφομαι πολύ υγιεινά και προσέχω!»
«Στο Λος Άντζελες ζω πολύ πιο απλά απ’ την Ελλάδα! Η Ελλάδα έχει μια ωραία ανυσηχία!! Δεν νιώθω περιορισμένη στην Ελλάδα!»
«Έχω πετάξει τα ψηλά τακούνια και φοράω πολλά snickers ακόμη και στην συναυλία!»
«Τον χειμώνα θα παρουσιάσω ένα πολύ μοντέρνο και 3d θέαμα, που θα σκηνοθετήσει η Χριστίνα Κρόκος η οποία έφερε έναν αέρα σκηνοθετικό και κινηματογραφικό παράλληλα»
«Τον Σεπτέμβριο θα πάω στην Σουηδία για τρεις μέρες για να ολοκληρώσω ένα νεό τραγούδι που θα είναι και ο τίτλος του show που θα παρουσιάσω τον χειμώνα! Επίσης θα κυκλοφορήσει και το repackaging του ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ με κάποια remixes και μερικά νέα τραγούδια!»
«Οι εμφανίσεις θα ξεκινήσουν 16 Οκτωβρίου αν είμαστε έτοιμοι!»